»
«

Časově omezená nabídka:
DVOJICE

Svetr + kvalitní košile
za 1 490 Kč

Funkční flanelka + Polar fleece bunda za 1 570 Kč

Pruhovaný svetr + kvalitní košile za 1 690 Kč

Inspirujte se
Trika s potiskem


info@banner-cz.cz
+420 381 263 080
PO - PÁ 7 - 15 hod.
Objednávejte i telefonicky


Doprava nad
4 000 Kč zdarma!
Doprava: od 90 Kč
Dobírka: 0 Kč/39 Kč


Platba na dobírku, kartou a bankovním převodem


Využíváme přepravních služeb České pošty a PPL a výdejní místa PPL ParcelShop

Přidejte si nás na facebook

Doprava a platba

Při objednávce nad 4 000 Kč je doprava (Česká pošta) a způsob platby zdarma.
Balík do balíkovny Česká pošta
Balík Do balíkovny
90 Kč / dobírka zdarma
Balík Na poštu Česká pošta
Balík Na poštu
105 Kč
Balík Do ruky Česká pošta
Balík Do ruky
110 Kč
PPL PPL
vč. výdejních míst ParcelShop
135 Kč

 

Nejpohodlnější Platba kartou 0 Kč

Platba bankovním převodem 0 Kč

Platba na dobírku 39 Kč / 0 Kč pro Balík Do balíkovny

 

Doprava

Jako způsob dopravy Vaší objednávky lze zvolit jednu ze dvou přepravních služeb, které dlouhodobě využíváme. Cena zahrnuje i balení pro ochranu Vašeho zboží při přepravě.
Doručení Vaší objednávky je obvykle následující pracovní den - při objednání v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.

Česká pošta – Balík Do balíkovny

Česká pošta - Balík Do Balíkovny

- Doprava zdarma při objednávce nad 4 000 Kč.
- Cena dopravy: 90 Kč - nejvýhodnější cena dopravy.
- Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Balík si vyzvednete do 7 dní od uložení na Vámi zvolené poště na speciálně určené přepážce s rychlým vydejem. Lhůta pro vyzvednutí lze prodloužit až na 15 dní.
- Zásilku může vyzvednout kdokoliv - stačí znát jméno adresáta a kód zásilky, který Vám přijde SMS.
- V případě dobírky lze platit kartou.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s kódem pro vyzvednutí. Je tedy nutné uvedení Vašeho mobilního telefonního čísla.
- Služba Balík Do Balíkovny je dostupná na vybraných poštách.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

Česká pošta – Balík Na Poštu

Česká pošta - Balík Na poštu

- Doprava zdarma při objednávce nad 4 000 Kč.
- Cena dopravy: 105 Kč.
- Balík si jednoduše vyzvednete do 7 dní na Vámi zvolené poště. Lhůta pro vyzvednutí lze prodloužit až na 15 dní. Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS. Je tedy nutné uvedení Vašeho mobilního telefonního čísla.
- Služba Balík Na poštu je dostupná na většině pošt.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

Česká pošta – Balík Do ruky

Česká pošta - Balík Do ruky

- Doprava zdarma při objednávce nad 4 000 Kč.
- Cena dopravy: 110 Kč.
- Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. V případě Vašeho nezastižení je zásilka 7 dní uložena na Vaší poště, kde si ji můžete vyzvednout.
- Česká pošta Vám zašle SMS s informacemi o zásilce a Vy si můžete dle jejich instrukcí měnit i adresu a termín pro doručení.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

Přepravní služba PPL a PPL ParcelShop

PPL

- Cena dopravy: 135 Kč
- Možnost doručení do sítě výdejen PPL ParcelShop - mapa výdejen v ČR na stránkách PPL - po zadání čísla objednávky z SMS na www.pplbalik.cz.
- Po převzetí balíku pracovníkem PPL, Vám přijde SMS s informací o času dodání na Vaši adresu. Výhodou je možnost částečné dohody s přepravcem (infolinka 840 775 775) na termínu a místě doručení.
- Infolinka PPL je 225 331 500.

Platba

Na e-shopu firmy BANNER je možné uhradit cenu objednávky a dopravy následujícími způsoby:

Platba na dobírku při převzetí zboží / 39 Kč nebo 0 Kč při Balíku Do balíkovny

- Při nákupu nad 4 000 Kč dobírka zdarma.
- Při platbě na dobírku uhradíte cenu Vaší objednávky, vč. dopravy, při převzetí zboží od přepravce.
- Cena musí být uhrazena při převzetí zboží a lze ji uhradit v hotovosti - přepravní služba PPL poskytuje i platbu platebními kartami přímo při převzetí, nikoliv však při využití výdejních míst PPL PartnerShop.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím a při zaplacení přepravci od něj obdržíte doklad o zaplacení (uschovejte spolu s daňovým dokladem).
- Česká pošta: Pracovníci České pošty v terénu (služba Balík Do ruky) přijímají pouze hotovost. Česká pošta na pobočkách akceptuje i platební karty (Balík Na poštu a Balík Do balíkovny).
- PPL: V případě využití přepravní služby PPL je možné uhradit cenu objednávky v hotovosti nebo platební kartou přímo pracovníkovi PPL, ve výdejním místě PPL PartnerShop pouze hotově.

Platba bankovním převodem / 0 Kč poplatek

Bankovní spojení a obecné pokyny k platbě bankovním převodem:

  • Majitel účtu: BANNER, s.r.o.
  • Číslu účtu: 16704301/0100
  • Banka: Komerční banka
  • Variabilní symbol: [číslo Vaší objednávky]
  • Specifický symbol: 111

- Prosíme, dbejte na správné vyplnění údajů. Je nutné připsání plné částky za objednávku v jedné platbě a v plné výši.
- Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte pokyny k platbě na zadanou e-mailovou adresu a dále Vám budou zobrazeny v rozhraní e-shopu.
- Bankovním převodem je nutné jednorázově uhradit plnou cenu Vaší objednávky, vč. příp. poštovného a při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.

Platba kartou / 0 Kč poplatek

- Podporované platební karty: MasterCard, Meastro, Visa, Visa Electron. 
- Platební kartou je zaplacena plná cena Vaší objednávky, vč. poštovného (s výjimkou poštovného zdarma) a při dodání již nemusíte nic platit.
- Platba kartou probíhá přes  zabezpečený platební terminál GP WebPay přes Komerční banku. Údaje o Vaší platební kartě jsou zabezpečeny šifrováním a nejsou poskytnuty naší firmě, ale přímo bankovní a karetní společnosti. Platební terminál je verifikován karetními společnostmi MasterCard a Visa.
Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.

Postup:
1. Při zvolení platby platební kartou a potvrzení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební terminál.
2. Zde zadáte údaje o Vaší platební kartě a potvrdíte zaplacení.
3. Dále můžete být ještě přesměrování na zabezpečené rozhraní Vaší banky, kde opět potvrdíte platbu, případně zadáte bezpečnostní kód ze zaslané textové zprávy (sms).
4. Platbu Vám následně potvrdí rozhraní e-shopu, pokud je platba přijata.
V případě potíží nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 381 263 080 v pracovních dnech mezi 7 – 15 hod.

Kontrola zásilky

Před převzetím zásilky od přepravní služby zkontrolujte, zda není viditelně a závažně poškozena tak, že by mohlo dojít k poškození zboží. Pokud je zásilka takto poškozena, nepřebírejte ji a neplaťte nic pracovníkovi přepravní služby. Zásilku rovnou u pracovníka přepravní služby reklamujte. O reklamaci nás informuje přepravní služba a prosíme i o zaslání zprávy od Vás pro urychlení vyřízení situace. Za takové poškození je obvykle odpovědná přepravní služba.