Při objednávce nad 4 000 Kč je doprava zdarma. |
Balíkovna (výdení místa) |
90 Kč | |
Zásilkovna (výdení místa) | 110 Kč |
|
Balíkovna na adresu | 125 Kč | |
Osobní odběr (pouze výdej zásilek) Sezimovo Ústí [mapa zde ►] |
zdarma |
Se zvýhodněním |
Platba bankovním převodem | -10 Kč sleva z objednávky |
Nejpohodlnější | Platba kartou online |
0 Kč |
Platba na dobírku | 25 Kč - Česká pošta - Balíkovna 39 Kč - Česká pošta - ostatní 49 Kč - Zásilkovna |
Doprava
Jako způsob dopravy Vaší objednávky lze zvolit jednu z přepravních služeb, které dlouhodobě využíváme. Cena zahrnuje i balení pro ochranu Vašeho zboží při přepravě.
Doručení Vaší objednávky je obvykle následující pracovní den - při objednání v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.
Zásilkovna (výdejní místa)
- Přeprava maximálně 5 kg - při překročení Vás budeme kontaktovat.
- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst Zásilkoven. Balík si vyzvednete do 7 dní (lze prodloužit až na 21 dní).
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s heslem pro vyzvednutí.
- Zásilku může vyzvednout kdokoliv - stačí znát heslo zásilky, který Vám přijde SMS.
- V případě dobírky lze platit hotově nebo kartou.
- Zákaznický servis Zásilkovny: +420 216 216 516 nebo sledujte zásilku online.
Balíkovna (výdejní místa)
- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst Balíkoven s rychlejším odbavením. Balík si vyzvednete do 7 dní (lze prodloužit na 15 dní) od uložení na Vámi zvoleném místě s rychlým výdejem.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s kódem pro vyzvednutí.
- Zásilku může vyzvednout kdokoliv - stačí znát jméno adresáta a kód zásilky, který Vám přijde SMS.
- V případě dobírky lze platit hotově nebo kartou.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.
Balíkovna na adresu
- Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. V případě Vašeho nezastižení je zásilka 7 dní uložena na Vaší poště, kde si ji můžete vyzvednout.
- Česká pošta Vám zašle SMS. Lze můžete dle instrukcí v SMS měnit adresu a termín pro doručení.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.
Osobní odběr (Sezimovo Ústí u Tábora)
- Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí na adrese Vaníčkova 22, Sezimovo Ústí mapa zde ►
- Vstupte přes velkou vstupní bránu k recepci.
- Objednávka bude pro Vás připravena po dobu 10 pracovních dní.
- Na odběrovém místě není prodejna a není proto možné oděvy zkoušet.
Platba
Na e-shopu firmy BANNER je možné uhradit cenu objednávky a dopravy následujícími způsoby:
Platba na dobírku při převzetí zboží
- Při platbě na dobírku uhradíte cenu Vaší objednávky, vč. dopravy, při převzetí zboží od přepravce.
- Cenu zboží lze uhradit v hotovosti nebo kartou.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.
Platba bankovním převodem
Bankovní spojení a obecné pokyny k platbě bankovním převodem:
- Majitel účtu: BANNER, s.r.o.
- Číslu účtu: 16704301/0100
- Banka: Komerční banka
- Variabilní symbol: [číslo Vaší objednávky]
- Specifický symbol: 111
- Prosíme, dbejte na správné vyplnění údajů. Je nutné připsání plné částky za objednávku v jedné platbě a v plné výši.
- Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte pokyny k platbě na zadanou e-mailovou adresu a budou Vám zobrazeny v rozhraní e-shopu po dokončení objednávky.
- Při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.
Platba kartou
- Využíváme platební bránu GP WebPay.
- Platební kartou je zaplacena plná cena Vaší objednávky a při dodání již nemusíte nic platit.
- Platba kartou probíhá přes zabezpečený platební terminál GP WebPay přes Komerční banku. Údaje o Vaší platební kartě jsou zabezpečeny šifrováním a nejsou poskytnuty naší firmě, ale přímo bankovní a karetní společnostem.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.
Postup:
1. Při zvolení platby platební kartou a potvrzení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební terminál.
2. Zde zadáte údaje o Vaší platební kartě a potvrdíte zaplacení.
3. Dále můžete být ještě přesměrování na zabezpečené rozhraní Vaší banky, kde opět potvrdíte platbu, případně zadáte bezpečnostní kód ze zaslané textové zprávy (sms).
4. Platbu Vám následně potvrdí rozhraní e-shopu, pokud je platba přijata.
V případě potíží nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 381 263 080 v pracovních dnech mezi 7 – 15 hod.
Kontrola zásilky
Před převzetím zásilky od přepravní služby zkontrolujte, zda není viditelně a závažně poškozena tak, že by mohlo dojít k poškození zboží. Pokud je zásilka takto poškozena, nepřebírejte ji a neplaťte nic pracovníkovi přepravní služby. Zásilku rovnou u pracovníka přepravní služby reklamujte. O reklamaci nás informuje přepravní služba a prosíme i o zaslání zprávy od Vás pro urychlení vyřízení situace. Za takové poškození je obvykle odpovědná přepravní služba.
Sledujte nás