»
«

Jste rybář?
Speciální nabídka oděvů k vodě »

3 roky záruka na vybrané oděvy

Záruka 3 roky na vybrané výrobky.

Našim výrobkům věříme! Vybrané výrobky označené ikonou Vám nabízíme s prodloužením záruky za jakost na celkem 3 roky. Stačí si uschovat nákupní doklad (fakturu/účtenku).
3 roky záruka



 

Po dobu 3 let od koupě označených výrobků garantujeme, že výrobek bude sloužit pro obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti.

»Prosíme, berte na vědomí, že každý produkt má svou životnost a časem doslouží. Obvyklé opotřebení není důvodem pro reklamaci, stejně tak, jako vada způsobená samotným Spotřebitelem, nebo vzniklá v důsledku nesprávného ošetřovaní produktu. Obecně se pravidla záruky za jakost řídí naším Reklamačním řádem

Vždy můžete využít i mimozáruční opravu a prodloužit tak život Vašim oděvům BANNER®.

Prodloužená záruka se vztahuje pouze na nákupy Spotřebitelů, nikoliv Podnikatelů ve znění Obchodních podmínek.

Uplatnění reklamace zboží zakoupeného na firemním e-shopu

  • Zboží očistěte a vyperte - pokud to produkt dovoluje a pokud by se nezhoršila reklamovaná závada.
  • Zašlete bezpečně zabalené zboží nebo ho předejte na adresu (nezasílejte na dobírku):
    BANNER s.r.o., Vaníčkova 22, 39101 Sezimovo Ústí, Česká republika.
  • Přiložte do zásilky:
    • kopii dokladu o koupi (faktura),
    • uvedení reklamované závady,
    • Vaše kontaktní informace - jméno, adresu, telefon, příp. e-mail.

Produkty zakoupené na firemním e-shopu nelze reklamovat ve firemních kamenných prodejnách.

Uplatnění reklamace zboží zakoupeného ve firemní kamenné prodejně BANNER Exclusive&Outdoor

Reklamační proces produktů zakoupených v síti kamenných prodejen se řídí samostaným reklamačním řádem, který je k nahlédnutí v každé kamenné prodejně.

  • Zboží očistěte a vyperte - pokud to produkt dovoluje a pokud se nezhorší reklamovaná závada.
  • Předejte zboží na jakoukoliv firemní prodejnu BANNER Exclusive&Outdoor nebo na adresu sídla dodavatele.
  • Při předání po Vás budeme dále potřebovat:
    • kopii dokladu o koupi (faktura),
    • uvedení reklamované závady,
    • Vaše kontaktní informace - jméno, adresu, telefon, příp. e-mail.

 

Pro více informací nás kontaktujte.