info@banner-cz.cz
+420 381 263 080
PO - PÁ 7 - 15 hod.


Doprava nad
3 000 Kč zdarma!
Doprava: 100 Kč
Doprava + dobírka:
139 Kč


Platba na dobírku, kartou a bankovním převodem


Využíváme přepravních služeb České pošty (Balík do ruky a Balík na poštu) a PPL a výdejní místa PPL ParcelShop


Tištěný katalog produktů k prohlédnutí zde

Přidejte si nás na facebook

Doprava a platba

Doprava

Platba

Česká pošta - Balík do ruky (100 Kč)
Česká pošta - Balík na poštu (100 Kč)
Přepravní služba PPL
(vč. výdejních míst PPL ParcelShop) (100 Kč)
Česká pošta - Balík do rukyČeská pošta - Balík na poštuPPL
Platba kartou (bez doplatku)
Platba bankovním převodem (bez doplatku)
Platba na dobírku (39 Kč)
Při objednávce nad 3 000 Kč doprava a způsob platby zdarma.

 

Doprava

Jako způsob dopravy Vaší objednávky lze zvolit jednu ze dvou přepravních služeb (pro oblast České republiky), které dlouhodobě využíváme. Cena zahrnuje i balení pro ochranu Vašeho zboží při přepravě.

Česká pošta – Balík do rukyČeská pošta - Balík do ruky

- Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč.
- Cena dopravy: 100 Kč při objednávce do 2 999 Kč.
- Doručení obvykle následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.
- Výhodou je doručení přímo na Vaši adresu, v případě Vašeho nezastižení je zásilka 7 dní uložena na Vaší poště, kde si ji můžete vyzvednout.
- Doporučujeme Vám při objednávce uvést Vaše kontaktní mobilní telefonní číslo, na kterém Vás Česká pošta může informovat o stavu zásilky – Česká pošta Vám zašle SMS s informacemi o zásilce a Vy si můžete dle jejich instrukcí měnit i adresu a termín pro doručení.
- Pro možnosti platby u České pošty v případě dobírky – viz sekce Platba níže.
- Infolinka České pošty je 840 111 244.

Česká pošta – Balík na poštuČeská pošta - Balík na poštu

- Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč.
- Cena dopravy: 100 Kč při objednávce do 2 999 Kč.
- Doručení obvykle následující pracovní den, v případě objednávky v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.
- Nemusíte čekat na pošťáka, jednoduše si balík vyzvednete do 7 dní na Vámi zvolené poště. Lhůta pro vyzvednutí lze prodloužit až na 15 dní.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS. Je tedy nutné uvedení Vašeho mobilního telefonního čísla.
- Služba Balík na poštu je dostupná na většině pošt (ne však na velmi malých poštách).
- Infolinka České pošty je 840 111 244.

Přepravní služba PPL
vč. možnosti doručení do sítě výdejen PPL ParcelShopPPL

- Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč.
- Cena dopravy: 100 Kč při objednávce do 2 999 Kč.
- Možnost doručení do sítě výdejen PPL ParcelShop - mapa výdejen v ČR na stránkách PPL
- Doručení obvykle následující pracovní den od pondělí do soboty, v případě objednávky v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.
- Po převzetí balíku pracovníkem PPL, Vám přijde SMS s informací o času dodání na Vaši adresu. Výhodou je možnost částečné dohody s přepravcem (infolinka 840 775 775) na termínu a místě doručení.
- Chcete-li převzít zásilku v některé výdejně PPL, pak tuto možnost lze zvolit po zadání čísla zásilky (dle automaticky obdržené SMS) na www.pplbalik.cz. Více informací o službě PPL www.ppl.cz.
- Infolinka PPL je 225 331 500.

Platba

Na e-shopu firmy BANNER je možné uhradit cenu objednávky a dopravy následujícími způsoby:

Platba kartou

- Cena za zvolený způsob platby: 0 Kč.
- Platba kartou probíhá přes zabezpečený platební terminál GP WebPay přes Komerční banku. Údaje o Vaší platební kartě jsou zabezpečeny šifrováním a nejsou poskytnuty naší firmě, ale přímo bankovní a karetní společnosti. Platební terminál je verifikován karetními společnostmi MasterCard a Visa.
- Podporované platební karty: MasterCard, Meastro, Visa, Visa Electron.
- Platební kartou je zaplacena plná cena Vaší objednávky, vč. poštovného (s výjimkou poštovného zdarma) a při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.

Postup:
1. Při zvolení platby platební kartou a potvrzení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební terminál.
2. Zde zadáte údaje o Vaší platební kartě a potvrdíte zaplacení.
3. Dále můžete být ještě přesměrování na zabezpečené rozhraní Vaší banky, kde opět potvrdíte platbu, případně zadáte bezpečnostní kód ze zaslané textové zprávy (sms).
4. Platbu Vám následně potvrdí rozhraní e-shopu, pokud je platba přijata.
V případě potíží nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 381 263 080 v pracovních dnech mezi 7 – 15 hod.

Platba bankovním převodem

- Cena za zvolený způsob platby: 0 Kč.
- Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte pokyny k platbě na zadanou e-mailovou adresu a dále Vám budou zobrazeny v rozhraní e-shopu.
- Bankovním převodem je nutné jednorázově uhradit plnou cenu Vaší objednávky, vč. poštovného (s výjimkou poštovného zdarma) a při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.
Bankovní spojení a obecné pokyny k platbě bankovním převodem:

  • Majitel účtu: BANNER, s.r.o.
  • Číslu účtu: 16704301/0100
  • Banka: Komerční banka
  • Variabilní symbol: [číslo Vaší objednávky]
  • Specifický symbol: 111

- Prosíme, dbejte na správné vyplnění údajů. Je nutné připsání plné částky za objednávku v jedné platbě a v plné výši.

Platba na dobírku při převzetí zboží

- Cena za zvolený způsob platby:

  • 0 Kč při objednávce nad 3 000 Kč,
  • 39 Kč při objednávce do 2 999 Kč.

- Při platbě na dobírku uhradíte cenu Vaší objednávky, vč. dopravy, při převzetí zboží od přepravce.
- Cena musí být uhrazena při převzetí zboží a lze ji uhradit v hotovosti - přepravní služba PPL poskytuje i platbu platebními kartami přímo při převzetí, nikoliv však při využití výdejních míst PPL PartnerShop.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím a při zaplacení přepravci od něj obdržíte doklad o zaplacení (uschovejte spolu s daňovým dokladem).
- Česká pošta: Pracovníci České pošty v terénu (služba Balík do ruky) přijímají pouze hotovost. Pokud Vás pracovník České pošty nezastihne, je obvykle možné vyzvednutí zásilky na Vaší poště, kde uhradíte i cenu objednávky. Česká pošta na pobočkách akceptuje i platební karty ČSOB a Era, některé pobočky akceptují všechny platební karty Visa a Mastercard.
- PPL: V případě využití přepravní služby PPL je možné uhradit cenu objednávky v hotovosti nebo platební kartou přímo pracovníkovi PPL (ve výdejním místě PPL PartnerShop pouze hotově).

Kontrola zásilky

Před převzetím zásilky od přepravní služby zkontrolujte, zda není viditelně a závažně poškozena tak, že by mohlo dojít k poškození zboží. Pokud je zásilka takto poškozena, nepřebírejte ji a neplaťte nic pracovníkovi přepravní služby. Zásilku rovnou u pracovníka přepravní služby reklamujte. O reklamaci nás informuje přepravní služba a prosíme i o zaslání zprávy od Vás pro urychlení vyřízení situace. Za takové poškození je obvykle odpovědná přepravní služba.